Jakość

Polityka jakości naszej firmy w ramach Zintegrowanego Systemu Zarządzania wynika wprost z naszej misji i sprowadza się do:

  • rozbudowy i ciągłego doskonalenia skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania,
  • dostaw i sprzedaży wyrobów o najwyższej jakości potwierdzonej spełnieniem wymogów obowiązujących norm i przepisów prawa oraz innych wymagań,
  • prowadzenia działań w zakresie zmniejszania szkodliwego działania firmy na środowisko naturalne, oraz prowadzenia analizy przyczyn i skutków tego oddziaływania,

 

  • budowy pozytywnego wizerunku firmy jako wiarygodnego, proekologicznego i godnego zaufania partnera handlowego,
  • zapewnienia klientom poczucia bezpieczeństwa transakcji i pomocy w rozwiązywaniu ich problemów,
  • profesjonalnego przygotowania merytorycznego pracowników do obsługi klientów i eliminacji szkodliwego oddziaływania firmy na środowisko naturalne,

 

  • utożsamiania się z potrzebami klienta, które stają się naszymi potrzebami,
  • utożsamiania się pracowników z działaniami firmy na rzecz środowiska naturalnego,
  • analizy nowych potrzeb klientów i szybkiego reagowania na nie,
  • selekcji aspektów środowiskowych mających istotny wpływ na zmiany w środowisku naturalnym,
  • zapewnienia należytego postępowania z odpadami i ich odpowiedniego składowania,
  • zapewnienia pełnej i pewnej obsługi posprzedażnej,
  • szybkiego a zarazem analitycznego podejmowania decyzji,
  • budowy więzi i poczucia odpowiedzialności pracowników za losy firmy,
  • kształtowania i budowy ścieżki rozwoju naszych pracowników,
  • odpowiedniej motywacji pracowników w celu wzrostu sprzedaży i rozwoju firmy,
  • wyznaczania nowych mierzalnych celów i konsekwentnego dążenia do ich spełniania,
  • pełnego zaangażowania najwyższego kierownictwa w sprawy i problemy pracowników w celu ich szybkiego rozwiązywania,
  • współpracy ze sprawdzonymi dostawcami,
  • rozwoju i rozbudowy struktury firmy,
  • zwiększania zakresu oferowanych wyrobów,

 

ISOPL_0.jpgISOEN_0.jpg